Undergrupper

Pareto linjeforening har et variert utvalg av undergrupper som bidrar til å berike studentopplevelsen og fremme fellesskap blant studentene. Det er åpent for opprettelse av nye undergrupper, send en søknad i skjemaet nederst på siden!

Pareto Invest

Pareto Invest NTNU er en gruppe med studenter som forvalter overskuddet til linjeforeningen og ECONnect. De jobber for å forvalte disse pengene på best mulig måte og har ukentlige møter hvor de blant annet går gjennom posisjonene de sitter med, ukens økonominyheter, rapportskriving og aksjeanalyser.

Pareto Damer

Pareto Damer er et organisert fotballag for kvinnelige studenter på samfunnsøkonomi og finansiell økonomi ved NTNU. Laget er åpent for alle jenter på studiet, og har fokus på inkludering og sportslig utvikling. Pareto Damer er påmeldt i studenterligaen, har ukentlige treninger, sosiale begivenheter og deltar på cuper underveis i året. Undergruppen har sitt eget styre med trenere og økonomiansvarlig.

Pareto FK

Pareto FK er det organiserte fotballaget for studenter på samfunnsøkonomi og finansiell økonomi ved NTNU. Laget er åpent for alle på studiet, og har fokus på inkludering og sportslig utvikling. Pareto FK er påmeldt i studenterligaen, har ukentlige treninger, sosiale begivenheter og deltar på cuper underveis i året. Undergruppen har sitt eget styre med trenere og økonomiansvarlig.

Pareto Volleyball

Pareto Volleyball er et lavterskel tilbud for alle medlemmer av Pareto! Laget har ukentlige treninger og skal spille i studenterliga f.o.m neste år. Gruppa har i tillegg sosiale arrangamenter internt i gruppa. Her er alle velkomne, uansett kjønn og ferdigheter!

Opprettelse av undergrupper

Her kan alle medlemmer av Pareto linjeforening søke om å opprette en undergruppe. Dette kan være alt fra strikkeklubb til volleyballag. Det er bare fantasien som setter grenser!

Undergruppene må godkjennes av Paretostyret. Send gjerne en melding til Vilfredo Pareto på Facebook eller en mail til pareto.linjeforening@gmail.com ved spørsmål eller for å informere om innsendt søknad.

Til info vil alle grupper underlegges nestleder i Paretostyret, men alle grupper står fritt til å velge sin egen struktur. I prinsippet betyr dette bare at nestleder er undergruppenes kontaktperson i styret.