Komitéer

Pareto linjeforening har en rekke komitéer som arbeider med ulike oppgaver og initiativer for å forbedre studentopplevelsen. Hver komité har spesifikke fokusområder og oppgaver, og de jobber sammen for å skape et levende og inkluderende miljø for alle Pareto-medlemmer. Her finner du en oversikt over alle komitéene, deres fokusområder og kontaktinformasjon.

Arrangementkomitéen

Arrangementkomiteen er ansvarlig for å arrangere alt av det sosiale for Pareto sine medlemmer. Det innebærer og å ha god  kontakt med utelivet i Trondheim. I året som har gått kan vi se tilbake på immatrikuleringsball, quizer og mange festligheter.

Kommunikasjonskomitéen

Kommunikasjonskomiteen er ansvarlig for at alle studentene får med seg alt som rører seg på samfunnsøkonomi til enhver tid. Vi styrer alt av sosiale medier, og svarer på alle meldinger og mail. For tiden har vi jobbet egen nettside og LinkedIn!

Turkomitéen

Turkomiteen planlegger, arrangerer og gjennomfører samtlige turer innad i Pareto. Disse turene er en av de fineste måtene å bli kjent med andre på studie! Det blir blant annet arrangert Rørostur, utenlandstur, Åre, samt dagsfylla i Bymarka!

Econnect

Econnect er næringslivsutvalget for studenter ved samfunnsøkonomi og finansiell økonomi.

De arbeider for økt faglig kompetanse blant våre studenter, samt en tettere kontakt mellom studenter og næringsliv. Arrangementer i deres regi er en virkningsfull måte for bedrifter å profilere seg som potensielle arbeidsgivere overfor økonomistudenter ved NTNU.

Masterutvalget Sharpe

Masterutvalget Sharpe er styret til masterstudentene på samfunnsøkonomi og finansiell økonomi. Styret jobber for å gjøre tiden som masterstudent bedre gjennom sosiale arrangementer, kontakt med næringslivet og tips til studiet.