Paretostyret

2023 - 2024

Møt styret i Pareto linjeforening!

Styret er ansvarlig for god kommunikasjon og samarbeid mellom linjeforeningens komitéer. Styret møtes regelmessig for å utveksle hva de ulike komitéene har på agendaen, diskutere den generelle driften av linjeforeningen og drøfte hvordan vi kan utvikle oss videre.

Linjeforeningen arrangerer en generalforsamling hvert semester, slik at alle medlemmene i Pareto kan være med å påvirke hva som skjer og i hvilken retning vi ønsker å ta foreningen. På generalforsamlingen i vårsemesteret blir det valgt nytt hovedstyre. Hvis du virkelig brenner for Pareto linjeforening og ønsker å være med å forme fremtiden for studentene innen samfunnsøkonomi og finansiell økonomi, oppfordrer vi deg til å stille som kandidat!

• Leder

TUVA JONASSEN

• Nestleder/Ambassadør

KRISTOFFER SAND DØRUM

• Økonomiansvarlig

KAROLINE KOLLTVEIT SØRLIE

• Kommunikasjonsansvarlig

IDA MORSDAL

• Arrangementansvarlig

EGIL VEDAL

• Turansvarlig

JOHANNE WILLAS SYVERSTAD

• Leder for Econnect

KASPER LISLEVAND

• Leder for masterutvalget Sharpe

TORMOD RYGH

Bli bedre kjent med styrets roller!

• TUVA JONASSEN

Som leder i Pareto linjeforening har man flere forskjellige oppgaver. Hovedsakelig går stillingen ut på å delta i møter med andre linjeforeninger, slik at styret holder seg oppdatert på hva som foregår på skolen.

• KRISTOFFER SAND DØRUM

Nestlederstillingen går ut på å hjelpe styrelederen med å administrere linjeforeningen. Dette går blant annet ut på å håndtere det sosiale ansvaret i styret. Som nestleder er man også kontaktperson for Pareto sine undergrupper, i tillegg til at man er ansvarlig for å kalle inn til styremøter.

Som ambassadør har man et ekstra ansvar for å opprettholde god kontakt med andre linjeforeninger.

• IDA MORSDAL

Kommunikasjonsansvalig i Pareto linjeforening har som ansvar å koordinere og håndtere alle aspekter av kommunikasjon mellom linjeforeningen, medlemmer og eksterne interesserte. Dette inkluderer å håndtere sosiale medier - å legge ut og poste alt som er relevant for Pareto linjeforening gjennom Instagram, Facebook og på nettsiden vår! Man er også ansvarlig for all kommunikasjon mellom vår og andre linjeforeninger, i tillegg til å svare alle som tar kontakt med oss.

• JOHANNE WILLAS SYVERSTAD

Som turansvarlig står man for å planlegge og arrangere de sosiale turene og reisene Pareto drar på i løpet av studieåret. Reisene inkluderer alt fra studieturer til sosiale turer og andre morsomme arrangementer. Eksempelvis står turansvarlig for å planlegge og arrangere utenlandsturer, tur til Åre, hyttetur til Røros og dagsfylla i Bymarka!

• KAROLINE KOLLTVEIT SØRLIE

Som økonomiansvarlig har man ansvar for å håndtere økonomien i Pareto linjeforening. Dette inkluderer en rekke oppgaver, som å betale fakturaer, føre regnskap og holde generell økonomisk orden. Sammen med resten av styret jobber økonomiansvarlig med å drifte linjeforeningen på en god og lønnsom måte.

• EGIL VEDAL

Arrangementansvarlig er ansvarlig for planlegging, organisering og håndtering av forskjellige arrangementer for linjeforeningens medlemmer. Det innebærer å ta seg av alle logistikkelementer i planleggingen, og å planlegge i henhold til linjeforeningens interesser. Eksempelvis står arrangementansvarlig for å arrangere immeball (immatrikuleringsball), temafester, quizzer og eksamensfest.

• TORMOD RYGH

Masterutvalget Sharpe er styret til masterstudentene på samfunnsøkonomi og finansiell økonomi. Styret jobber for å gjøre tiden som masterstudent bedre gjennom sosiale arrangementer, kontakt med næringslivet og tips til studiet.

• KASPER LISLEVAND

ECONnect er næringslivutvalget for Institutt for samfunnsøkonomi og finansiell økonomi, og er bindeleddet mellom studentene og næringslivet. Som leder av ECONnect arrangerer man bedriftspresentasjoner, bedriftsbesøk og reiser. ECONnect legger også ut pensumsammendrag og løsningsforslag til eksamen.