Tur til Røros
to Sep 15

Tur til Røros

RØROS!!

Den årlige Røros turen begynner å nærme seg! Datoene er satt til helgen 13.-15. september! Det er KUN 40 plasser, så her gjelder det å være førstemann til mølla!!! Dette vil du ikke gå glipp av

Her vil det også være «medlem» og «ikke-medlem» priser. Prisene ligger i påmeldingsskjemaet

Inkludert i prisen:

- Transport mellom Trondheim og Røros

- Overnatting på hytta

- Mat under hele oppholdet

Turen er primært arrangert for førsteklasse, men det vil åpnes opp for andre trinn dersom det er ledige plasser!

Påmeldingen åpnes i dag kl 16:00

Dette er en super mulighet for å utvide vennekretsen på studiet!

«Det som skjer i Røros, blir i Røros!»

Det gledes!!

View Event →

Immatrikuleringsball
Sep
to Sep 4

Immatrikuleringsball

Endelig har tiden for immatrikuleringsball kommet!!

Pareto linjeforening inviterer til immatrikuleringsball 3. september i Banksalen. Kle deg opp i ditt fineste gallaantrekk og gjør deg klar for en magisk aften! Dørene åpnes 19:00!

Det vil bli servert 2-retters, drikke og prima underholdning!

Pris per person:

Medlem: 620 kr

Ikke-medlem: 750 kr

Påmeldingen har åpnet, og vil stenge fredag kveld (30. august)🫶🏻 Det er et begrenset antall plasser, så her gjelder det å være førstemann til mølla!

Påmeldingslink finner du i bioen vår!

Immatrikuleringsballet er hovedsakelig arrangert for førsteklasse, men det vil være mulig for å andre å melde seg på dersom det skulle være ekstra plasser🤍

Vi gleder oss masse til å se alle i finstasen!!

View Event →